soalan request #1

Assalammualaikum.. selamat tengahHari di kantor. okey semua kali aku nak jawab soalan request dr seseorang. ini tade kene mengena dgn yg special ke ape ke.. soalan yang die tuju kat aku ni just utk pengetahuan die utk dijadikan teman, tp bukan aku okey, so taya nak terasa sgt & lagi satu tayah nak batu api sgt jadi orang... aku cuma jwb je soalan dia... hihi:)


soalan:)
|
|
|
\/
KALAU DIBERI PILIHAN UNTUK MENCARI CALON SUAMI, CIRI2 BAGAIMANA YANG ANDA IDAMKAN?


♥ mestilah yang baik budi perketi
♥ mestilah yang teguh pada agama
mestilah sentisa jujur dah ikhlas dgn kerja / tugasan yang dilakukan
mestilah setia pada agama dan keluarga
mestilah ade kekemasan dlm diri
mestilah yang pandai bergurau
yang paling penting sekali, yang sanggup bersabar dgn kemanjaan aku ni.. hihi


okeyh sekian.

9 comments:

nabila's official blog since 2010❤