Happy February

assalammualaikum, okeyh dah masuk bulan yg kedua utk tahun 2012 ni la!! bile na bulan 2 tahun 2013 pulak.. amboi, ta menyabar2. tade ape, act aku nak cepat2 habiskn mase bujang aku. nak tau sbb ape? sbb nye, aku nak kawin la.. ibu kate, igt kawin tu senang!! huh -.-" act aku igt kalau aku dah kawin, mayb aku menjadi yg lebih matang kot. mana tak nye, semau org asek memanggil aku "budak" kdg2 bingit gak.. bukan tak suka, cume if korg asek panggil aku budak, maka tak matang2 la aku. sbb percakapan tu suatu doa! betulkn? dah2, berangan je.. tgu je la org masuk minang kau NABILA !







kami mmg suka menggiler.. bhahaha.. walaupun sem ni aku rase agak mencabar,, atleast aku ade cik nad. i luve you la cik nad. bhaha.. dah 2 bulan kami bersama.. thnx, ade ngan aku. dah bulan FEBRUARY ni, ehem2 pandai2 la ye.. aku tau kau wat kejutan tuk aku. bhaha.. cik nad happy february..


//;and to all my friend & big family love 4ever..







2 comments:

  1. Ada apa ye ngn bulan Februari nie ye Cik Nabila? Heee. ^^ Macam ada something yang istimewa je.. :)


    **Muka Cik Nabila nie baby face, sbb 2 org selalu pgil budak kot. Ok apaa.. hikhik :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, rasenye lah. ade yg special la kot. hihi..
      //: ala, jgn kate gitu malu sy, tp dah nak masuk alam 20-an ni rase mcm mmeluat pula org panggil budak2.. haha

      Delete

nabila's official blog since 2010❤