sibu island



♥ welcome to sibu island johor, MALAYSIA ♥

thnks to mama & papa sbb bawa abell gi sini, ini kali ke2 abell gi sini, tempat ni mmg terbaik!!huhu tenang je bile berada kat cini..nnt abell na bawa ibu n ayh lak.. huhu..apa yg menariknye kat cini.. air laut dye terbaek wokkk!!!biru yg tenang sgt...sesuai sgt la na release tension!!! abell mmg pwas la... !! love it!!!!

santai ngan mama sambil tengok adek2 mandi kolam..huhu >.<

bebudak perasan..."terbaek!!!"

room 1059! with ASIAH!

salah satu kenderaan yg digunakan di pulau sibu ni.. function!!


lepas tengok mama naek banana boat!! mmg terbaek!

abg ngan abell dah same tinggi!! hadoiyai.. tengok air laut tu... biru an..sti korg terpegun!!


enjoy :))


10 comments:

  1. syoknya tgk air yang biru tu...harga satu bilik utk satu malam brp ek dik?

    ReplyDelete
  2. uhm.. bestkan.. nyman je rase kn..mahal gak la...law satu mlm ta pasti.. ni gi 2d3n dlm 600 lbeyh la gak, termasuk mkn...

    ReplyDelete
  3. sygg , comel sangat da kamu ni :)

    ReplyDelete
  4. huhu.. tau tape... maluuuuuuuuuuu:)) comeyl mksd dye chubby rite?

    ReplyDelete
  5. wowowo..
    tgk la lautnye
    biru!!!!

    ReplyDelete
  6. huhu..tawtape kn... sti teruja na gi gakkn...

    ReplyDelete
  7. mula2 tengok title,ingatkan sibu kat filipina.hehe. btw,cuti macam best je! jealous ni, hihi (:

    ReplyDelete
  8. kat filipina ade sibu gak ke?? huhu ni pulau sibu made in malaysia...:)

    ReplyDelete

nabila's official blog since 2010❤