Dalam kenangan


Assalammualaikum.. "Ya Allah sesungguhnya kau tempatkan lah arwah di kalangan orang2 yang beriman." Amin~ pada hari ini seorang saudara kita telah meninggalkan kita. sahabat, Allah lg sayangkan kamu. yang masih hidup ni kita harus teruskan jua kuhidupan kita.

Nama Arwah Mohd Hekbar b Abdul Halim, di panggil e-bye. kenangan waktu sekolah sudah cukup mengingatkan aku kepada arwah. arwah seorang yg cool tp baik hati. bersahabat dengan arwah sangat menyenangkan bagi aku. Arwah jenis yang tak lupa akan kawan-kawanya. 

Arwah banyak beri nasihat dalam menjalinkan hubungan aku dengan bakal suamiku. yaAllah tak sangka atau tak diduga nasihat itu amat bermakna buat aku dan aku labelkan sebagai hadiah arwah yg terakhir buat aku. Aku bersyukur kerana mendapatkan hadiah itu walaupun aku dan arwah sebaya.

Aku rasa serbe salah tak dapat tunaikan permintaan arwah, arwah nak jamu nasi minyak waktu majlis aku bulan 8 ni, tp arwah sudah pergi dahulu. yaAllah meleleh airmata aku ni kenangkan itu.

Semoga roh arwah dicucuri rahmat. buat para sahabat ku yang lain lolok, alon, nopal, ep, lukman, kapak, nyna, ain, zarina, susu dan lain-lain. mari kita sedekahkan AL-FATIHAH buat arwah e-bye.


# Dalam Kenangan
MOHD HEKBAR BIN ABDUL HALIM
6 OGOS 1992 - 24 MAC 2013


8 comments:

  1. innalillahi wainnailaihi rajiun ... al fatihah

    ReplyDelete
  2. innalillahiwainnailaihirajiun...al- fatihah..moge arwah ditempatkan dikalangan org yg beriman...aminnnn

    ReplyDelete
  3. Semoga Rohnya Dicucuri rahmat dan ditempatkan orang yg beriman. Banyakkan bersabar :)

    ReplyDelete

nabila's official blog since 2010❤