Bangkit!

Assalammualaikum.. Selamat pagi... wahai sahabat2 ku sekalian bangkitlah korang dr tidur.. HAHAHA :D Awalnyelah bangunnye si NABILA ni... hehehe.. itu perkara biasa. rasanya bukan rasanya dah memang dah lama la kot tak post entry. kurang dah org lalu lalang kat sini... Alamak!! buzy la.. tade mase nak menaip2.. menaip2 tugasan adalah..

Korang semua nak tau tak sy ni dah nak diakhiri zaman DIPLOMA. YaAllah kau beri kekuatan padaku untuk menempuhi saat2 gentir ini!! AMIN~ pengalaman 3 tahun di DUNGUN ni banyak mengajar aku erti kehidupan sendirian.. berdirinya aku disini adalah satu kebangkitan untuk aku memulakan kehidupan kedewasaan ku, yeah!

Kawan2ku terutamanya DIP6-S3 dan terutama sekalinya housemate ku, terima kasih kerana kebangkitan ini di waktu2 akhir ini lah aku ingin memohon maaf sekiranya pengenalan selama ini aku ade tersilap kata terlanjur bahasa maafkanlah aku dari hujung rambut sehingga hujung kaki ye.



No comments:

Post a Comment

nabila's official blog since 2010❤