#1 Love Story

Assalammualaikum.. selamat malam semua. terlebih dahulu bella ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat umat ISLAM seluruh dunia... perkara biasa aktiviti raya haji, mesti qurban lembu ataupun kambingkn... sakan la minggu ni makan daging je.. huhu...:)

Bismillahirrahmanirrahim.. entry bella kali ni agak memalukan juga, tp itu tanggungjawab bella untuk menjaga cinta itu. terlebih dahulu bella nak ucapkan terima kasih buat kaum keluarga yang telah menjayakan majlis permulaan untuk bella menempuhi alam seterusnya..

Pada mulanya memang tak percaya, balik pagi2 dari dungun petang itu acara bermula... tersipu malu dibuatnya.. hati ni berkata betul ke atau tidak aku ingin dirisik oleh seseorang??.. pandang kiri kanan orang sebok menyempurnakan majlis tersebut...betul ke aku ade disitu? betul ke itu majlis aku??

ok, tarik nafas panjang2...lelaki itu text "sy berada di pekan nenas" .aku berada dikampung... baiklah. :) smiley kejap. bersiap sedia masih lagi bergetar tgn ni... huh >__< . Hujan lebat pula turun bagai perpeluh2 badan aku ni menanti rombongan lelaki! 

Tibe2. yaAllah!!! mereka telah sampai, kenapa aku menitis air mata ni??? T____T mereka tak tahu, tp aku tahu! mereka masuk je hujan lebat itu berhenti. duduk diam2 dekat ruang tamu kedua.. tertanya2, apa yg mereka bincangkan?? kenapa lama sgt?? ha! banyak tanye sgtkan.. "ibu said : KAKAK MEH KEDEPAN NAK SARUNG CINCIN NI" "kakak said : TANAK!!!! AKAK MALU!! *blushing2". 

Dengan tanpa segan silu, lutut bergetar juga la, melangkah setapak demi setapak mencapai ke tempat mereka, hanya memandang ke hadapan je. eh!! lupa pula nak salam bakal keluarga baru. :)v peace! duduk tempat asal, tunduk je...wakil pihak lelaki dtg sarung cincin kat jari manis ni.. alahai... :) syukur ALHAMDULILLAH! selesai semuanya.. hilang dah dupdapdupdap..



Status aku kini telah DIRISIK orang, itu maknanya bujang aku akan tamat tak lama lagi... aku bersyukur padamu yaAllah telah memberi aku jodoh dgn sepantasnye.. mudah2han akan terjaga hubungan ini hingga ke jinjang pelamin... amin~

#1 Love Story : 24/10/2012




7 comments:

  1. Sayang ! Akak doakan yg terbaek. Moga hubungan kalian kekal n sentiasa berada dalam lindungan Allah SWT. Moga kekal. :) Amin... ^___*

    ReplyDelete
  2. tahniah awk=)=) insyaalh dpermudhkn..

    ReplyDelete

nabila's official blog since 2010❤