Melaka Jum :)

Assalammualaikum.. selamat pagi... pagi ahad yg indah membuatkan pagi aku menjadi tak indah sebab cina kat blok sana tu nak kawin, tapi buat bising... huh =.=" . k lah aku ni nak cite pasal pergi melaka bukan nak igt cina tu kawin... hurm...haha=] haritu pergi melaka best pulok.. ye lar, dah lame tak pergikn.. so enjoy lah.. haha



uhm.. pagi2 singgah R&R machap jap melantak ni.. lepas tu sakit perut.. lepas tu ngantok, teridur jap dlm kreta :)





haha..comelkn unta ni, tengok bibir dye hehe...=D unta ni aku jumpa dekat AFAMOSA resort. :)



tak pernah naik taming sari, so teriak2 jugak, NAK NAIKKKKK!!!!!


dari dlm taming sari tu, ni yg sempat aku snap... huaaa melaka ada maju sekarang :)


naik beca mengelilingi bndr melaka jap.. tapi tak round semua pon... :(


last snap picture, btry tab low.. so, dah ade org mara meyh,,, haha
sebab kerja aku gasak mengapture2 je... haha




7 comments:

  1. pergh...lama tak pegi sana...last pon waktu kat matrik je...tu pon pegi tgk2 tempat jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha.. apa lagi.. pergi lah... makin best :)

      Delete
  2. haha,mestilah,melaka best.. Solehah anak jati melaka tau.. Laen kali datang melaka bagi lah tau solehah =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouh ye ke... nnt bwk round2 melaka bolehkn?? tak habis round lagi ni..

      Delete
  3. wahh~ bestnya g jejalan ^________*

    ehem ehem~ g ngn sape tuh? hohoho =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hish.. akak ni ade je nak kene2kn kite ye... hihi *malu saya

      Delete
  4. ntong la kan dpt jengjalan,haha

    ReplyDelete

nabila's official blog since 2010❤