tasik putri, bukit besi, terengganu


assalammualaikum kwn2 blogger, lame tak update blog...ni bella nak cerita pasal ritu bella juin member2 gi tasik pu3(!) hahaha tempat mmg cun aw... serius lawa sgt... cube ah tengok...seronok aw kiteorg main bendealah ni...tak tau ape name...murah je... nak naik kayak tak berani.. naik ni je la.. first2 naik pun dah menggigil2, bile dah lame, fun tauk (!) cume penat mengayuh je la...haha naik ngan izzy..haha.. cian izzy nak lyn kerenah bella...sebelum kami sampai dah nampak tasik tu biru, maknenye dalam giler wo....mmg fansen..tasik yang luas terbentang, dengan udara yg bertiup nyaman tambahan pula cuace yg agak baik, mmg fun bersantai di tengah2 tasik:))

huhu (!)
waniey ckp kali ni gaya aku pkai pashmina cam ustazah..
thnx ye, ustazah la sgt... kahkah

3 comments:

  1. amboi2 seronoknya dia,good !!!!!!!!111

    ReplyDelete
  2. wah bestnya berkayuh kat tgh tasik tu.

    ReplyDelete
  3. faizal mohd : huhu, tau tape... mmg fun.

    ReplyDelete

nabila's official blog since 2010❤